עד לפני מספר שנים כל אדם שהיה זקוק לביטוח רכב היה ניגש אל סוכן הביטוח החביב עליו, מתיישב במשרדו הקטן בעל המאוורר החורק, שומע הצעות מחברות ביטוח כאלו או אחרות, חותם על מסמכים, מקבל לוח שנה ועט מהודר עם שם הסוכן והולך הביתה שמח וטוב לב.

כיום, כשאנחנו צריכים ביטוח לרכב, אנחנו פשוט שולפים את הנייד, בוחרים את חברת הביטוח המועדפת עלינו על ידי השוואת מחירים עצמאית באתרים ייעודיים לכך ובתוך שלוש עד ארבע דקות יש לנו ביטוח חובה לרכב אונליין. כיום ניתן לעשות כל ביטוח רכב אונליין וגם לחסוך כסף באמצעות ביטוח רכב ליום אחד אונליין או ביטוח נגרר אונליין אשר חוסכים בהוצאות לכל מי שאינו משתמש הרבה ברכב שלו.

 

ביטוח לרכב אונליין

 

ענף הביטוח לרכב עובר בשנים האחרונות, בדומה לביטוחים נוספים, מגמה ברורה ועקבית של מעבר לשירותי ביטוח רכב אונליין. החברות הגדולות מעוניינות להיות זמינות יותר לכל לקוח פוטנציאלי ומתחרות זו בזו על אתרים שנהיים אטרקטיביים יותר ויותר באמצעות כלים ממוחשבים, אוטומטיזציה של פעולות רבות וגישה נוחה יותר למידע. כמעט בכל החברות ניתן כיום לקבל הצעות מחיר ומידע על הפוליסות השונות בתוך דקות, להעזר במחשבוני חישוב שונים, לעדכן פרטים, להזמין ביטוחים ואף לחתום עליהם דיגיטלית ללא צורך בנציג.

 

גם לאחר ההצטרפות, משמש אתר הבית לצפייה בפוליסות השונות, לביצוע פעולות שונות, לעידכון פרטים אישיים ועוד, והכל באמצעות המחשב או הטלפון הנייד בכל שעה של היום ומכל מקום. ברוב החברות ניתן כיום לבטח רכב בכל הביטוחים המומלצים וגם לבצע ביטוחים מיוחדים כגון ביטוח רכב ליום אחד אונליין, ביטוח רכב לשבוע אונליין וגם ביטוח נגרר אונליין כך או אחרת, אין ספק שכיום בוחרים ישראלים רבים לנהל את ענייני הביטוח שלכם דרך הטלפון הנייד בקלות ובנוחות רבה יותר מאי פעם.

 

מדוע עברו חברות הביטוח לאונליין?

 

חברות הביטוח מתחרות זו בזו כתף אל כתף, כל יתרון הופך להיות משמעותי ביותר במלחמה על כל לקוח, ומאחר שהזמנת הביטוח אונליין היא נוחה ומהירה כל כך, היה זה רק עניין של זמן עד שחברות הביטוח יעשו את ההתאמות הנדרשות כדי לאפשר זאת. בנוסף, הביטוח אונליין מאפשר לחסוך כסף רב בכוח אדם והוצאות נוספות, מה שמוזיל עבור הלקוח את הביטוח, יתרון חשוב נוסף במאבק על כל פוליסה. כיום, כל חברת ביטוח עושה מאמצים רבים כדי ליצור אתרי בית נגישים, אטרקטיבים, בעלי חווית משתמש מעולה וגימיקים שונים כדי למשוך לקוחות רבים.

 

ביטוח רכב אונליין

כיצד ניתן לבטח רכב אונליין?

 

כאשר לקוח רוצה לבצע ביטוח חובה לרכב אונליין או ביטוח מקיף וצד ג', לאחר שעשה סקר שוק קצר ובחר בחברת הביטוח המשתלמת ביותר עבורו, הוא נכנס לטופס למילוי אשר בדרך כלל מוצג בצורה ברורה ובולטת ביותר באתר הבית של חברת הביטוח ומתחיל למלא. הטופס כמעט זהה לאותו הטופס המוכר שממלאים באופן ידני, ואם הוא נתקל בבעיה הוא יכול ליצור קשר עם החברה באמצעות הווצאפ, הטלפון או המייל. לאחר שמילא את כל הפרטים הוא חותם באמצעות חתימה דיגיטלית ומאותו הרגע, יש לו פוליסת ביטוח כדת ודין.

 

מה ניתן לבטח באמצעות שירותי אונליין?

 

כיום ניתן לבטח באמצעות שירותי אונליין מספר ביטוחים לרכב:

 

  • ביטוח חובה – ביטוח החובה הינו הביטוח היחיד שחובה לעשות על פי חוק, וללא ביטוח כזה בעל הרכב עלול לשאת בעונשים חמורים. בדרך כלל חבילות ביטוח חובה לרכב אונליין דומות מאד בכל החברות הגדולות וקל להשוות ביניהן.

 

  • ביטוח מקיף – הביטוח המקיף אינו חובה על פי חוק ואין ענישה על אי ביצועו, אך העדרו עלול להסב לבעל הרכב הוצאות כבדות מאד על כל תאונה עצמית או חלילה תאונה עם צד ג'. מומלץ מאד לכל אדם לבטח את רכבו גם בביטוח המקיף. הביטוח המקיף הוא 'יצירתי' מאד ולכן יש צורך בהשוואה מאד דקדקנית של סעיפים וכיסויים שונים בין חברות הביטוח.

 

  • ביטוח צד ג' – הביטוח המקיף בדרך כלל מכיל גם ביטוח צד ג', אולם ביטוח צד ג' בנפרד מספק הגנה רחבה ומלאה על כל מקרה שבו מישהו נפגע בגופו או ברכושו מן המכונית שלכם. חשוב תמיד לזכור שרק המבוטח יכול ליהנות מביטוח זה ולא אדם אשר אינו נכלל בביטוח.

 

  • ביטוח נגרר –נגרר הינו תוספת לרכב אשר נגררת אחריו ואין לו יכולת תנועה בפני עצמו. בדרך כלל משתמשים בנגרר כשמסיעים אופנועים, אופנועי ים, סירות מנוע, טרקטורונים ועוד. ניתן לבצע ביטוח נגרר אונליין בקלות ובנוחות רבה.

 

  • ביטוחים קצרי מועד – ניתן גם לעשות ביטוחים קצרי מועד מסוג לא נסעת לא שילמת. זה משתלם מאד לציבור הנהגים הממעט להשתמש ברכב ומספק לו פתרון זמני מושלם כמו למשל לחיילים בחופשה, ניתן לבצע ביטוח רכב ליום אחד אונליין, ביטוח רכב לשבוע אונליין.

 

  •  ביטוח אבזור מיוחד לרכב – יש לכם מערכת שמע יקרה? גלגלים מיוחדים? גאדג'טים מיוחדים? תוכלו לבטח גם אותם אונליין בקלות ובנוחות רבה.

 

יתרונות הביטוח אונליין

 

אמנם כל חברת ביטוח משקיעה הון לא קטן בהעברת מערך המכירות שלהם לפלטפורמה ממוחשבת, אך לטווח הארוך הן משיגות חיסכון כספי אדיר מאחר והן יכולות לצמצם את כמות משאבי האנוש ולחסוך עלויות רבות נוספות. התוצאה הינה שלטווח הארוך נהיה זול יותר למכור פוליסות ביטוח ולכן כדי למשוך לקוחות החברות השונות נהיות גמישות יותר בהוזלת החבילות השונות כדי להשאר אטרקטיביות, כך אתם מרוויחים פעמיים, גם קל יותר לבצע ביטוח וגם זול יותר מתמיד. היתרון הברור הנוסף הוא הזמינות והקלות שבה אתם יכולים לצפות בפוליסה ולבצע בה פעולות עצמאיות מכל מקום ובכל שעה של היום, גם כשהמשרדים סגורים.

 

השוואות ביטוח אונליין

 

כלי עבודה חשוב מאד שהפך להיות אפשרי בקלות רבה יותר הוא ההשוואות אונליין בין חברות הביטוח השונות. כלי זה מסייע לכם לזהות עסקאות משתלמות יותר עבורכם, לחסוך לכם זמן וכסף והתרוצצויות ולדעת בכל רגע נתון איזו חברה זולה יותר ומשתלמת יותר עבורכם. כמו כן, באמצעות כלי עבודה זה קל יותר לנתח מגמות ושינויים בשוק הביטוח ולנצל אותם לטובתכם.

 

האם גם סוכני ביטוח מאפשרים ביטוח אונליין?

 

וודאי, סוכני ביטוח רבים כבר עדכנו את אתרי הבית שלהם ומאפשרים לעשות דרכם את הביטוח אונליין, תוך שהם מציעים גם ערך מוסך רב כגון מאמרים חשובים, מידע אודות ביטוחים שונים, המלצות וחדשות חמות, מחשבונים נוחים וגימיקים שונים כדי לאפשר לכם, הלקוחות, חווית לקוח טובה יותר, מילוי הטפסים באתר שלהם בצורה נוחה ואם נתקלתם בבעיה או בקושי הם יחזרו אליכם ויעזרו לכם באמצעות שיחה טלפונית או דרך הווצאפ להשלים את תהליך רכישת הביטוח.

 

ביטוח רכב אונליין

איך לבחור נכון את סוכן הביטוח אונליין שלכם?

 

כמו בכל מקצוע, גם בתחום סוכנות הביטוחים השונות, המוניטין והאמינות היא שם המשחק. תוכלו להתייעץ עם חברים או בני המשפחה ולבחור את הסוכן האמין והמקצועי ביותר, בעל שנות ותק ונסיון בתחום, ובעיקר, אחד שיש לכם איתו כימיה ונוח ונעים לכם לעבוד איתו. חשוב מאד שתוכלו לקבל עזרה בזמינות גבוהה לכל שאלה או בקשה שיש לכם, וכמובן, ברגע שאתם זקוקים לו, תוגש לכם עזרה מהירה שעונה על כל הצרכים שלכם.

 

נגישות באתרים

 

החל משנת 2017 כל אתר אשר נותן שירות או מציג מידע לציבור חייב בהנגשה. הנגשה בדרך כלל נעשית על ידי סרגל מיוחד שמציע אפשרויות שונות כגון הגדלת הפונטים, הבהרה או הכהיית הצבע, הקראה או עזרה טלפונית של נציג אנושי. במידה ואתם מתקשים לבצע את הביטוח אונליין בעצמכם עקב גילכם המתקדם או נכות כלשהי, תוכלו להעזר בסרגל הנגישות ולבצע את הפעולות בעצמכם אך עם תמיכה המותאמת במיוחד בשבילכם, או שתוכלו לבקש עזרה במילוי הטפסים אונליין, מה שתבחרו.

 

ביטוח אונליין לרכב – כל מה שאתם צריכים בקליק אחד

 

כיום ניתן לבצע ביטוח לרכב מכל סוג, ביטוח חובה, ביטוח מקיף וצד ג' וביטוחים נוספים כגון ביטוח רכב לשבוע אונליין. המעבר לביטוחי רכב אונליין לא רק שמייעל את התהליך אלא גם מאפשר לכם לחסוך בכסף ובזמן, לצפות בפוליסה ולערוך בה שינויים מכל מקום ובכל זמן, להתייעץ ולקבל עזרה בכל שאלה דרך המוקד הטלפוני או דרך הווצאפ, ולדאוג לעצמכם לביטוח תקין ותקף בקלות ובנוחות רבה. תוכלו לבצע את הביטוח ישירות מחברת הביטוח או להעזר בסוכן ביטוח אונליין שיהיה שם בשבילכם לעזור ולסייע בכל דבר.